BillMate Laskutusohjelman versioon 8.0 tehdyt muutokset

Raportit

Postitustarrat -raportille tehtyjä muutoksia/korjauksia:
Laskupäiväkirja -raportille tehtyjä muutoksia/korjauksia:
Lomakkeet

Yhteisön tiedot -näytölle tehtyjä muutoksia:
Asiakkaan tiedot -näytölle tehtyjä muutoksia:
Tarjoukset/Myyntitilaukset -välilehdelle tehtyjä muutoksia:
Tarjouksen/Myyntitilauksen tiedot -näytölle tehtyjä muutoksia:
Myyntilaskut -välilehdelle tehtyjä muutoksia:
Myyntilaskun tiedot -näytölle tehtyjä muutoksia:
Ostotilaukset -välilehdelle tehtyjä muutoksia:
Ostolaskut -välilehdelle tehtyjä muutoksia:
Tuotteet -välilehdelle tehtyjä muutoksia:
Tuotteen tiedot -näytölle tehtyjä muutoksia:
Muita muutoksia

• Lisätty uusi "Tuotepaketit" -välilehti jolla on mahdollista määritellä useita tuotteita sisältäviä tuotepaketteja. Tuotepaketit helpottavat myytävien tuotekokonaisuuksien käsittelyä koska tuotepaketit puretaan automaattisesti tuoteriveiksi mm. tarjouksille ja myyntilaskuille. Tällöin tuotteita ei tarvitse hakea yksitellen.
  • Lisätty mahdollisuus siirtää haluttu tuotepaketti myytäväksi tuotteeksi jolloin ohjelma laskee tuotepaketin tuotteiden ja myytävän tuotteen varastosaldot uudelleen ja laskee myytävälle tuotteelle uuden ostohinnan (valmistava teollisuus).
  • Muutettu, että Kyllä/Peruuta varmistuksissa on oletuksena Peruuta -painike aktiivisena jotta ei niin helposti tule vahingossa tehtyä datan poistoja.

BillMate WebShop Pro muutokset

• Muutettu, että jos asiakas ei ole kirjautunut sisään ja kirjautumattomille asiakkaille ei haluta näyttää tuotteiden hintoja niin myös hintoihin liittyvät otsikot, varastosaldo ja Lisää ostoskoriin -painike laitetaan pois näkyvistä.
  • Parannettu tilausketjua siten, että sisäänkirjautumisen / tilaustietojen syöttämisen jälkeen mennään suoraan tilauksen vahvistukseen eikä takaisin ostoskoriin kuten aiemmassa versiossa.
  • Korjattu, että verkkokaupan kautta luotavien asiakkaiden postitoimipaikat tallennetaan isoilla kirjaimilla tietokantaan kuten BillMaten käyttöliittymänkin kautta luotaessa.
  • Muutettu, että verkkokaupan kautta luotavalle laskulle laitetaan tilausvahvistuksen numero laskun Viitteemme -kenttään eikä laskun Saateteksti -kenttään kuten aiemmin.
  • Korjattu, että ulkomaiset toimituskulut tulevat toimitusosoitteen maan mukaan eikä laskutusosoitteen maan mukaan.
  • Korjattu, että alv 0% hinnat tulevat toimitusosoitteen maan mukaan eikä laskutusosoitteen maan mukaan.
  • Korjattu virhe jonka seurauksena tuotteiden sivutus katosi jos samaa sivua selaili yhtä aikaa useampi eri käyttäjä.